Blogerzy

Pielęgnacja włosów cz.2 - produkty

Witam moje Drogie !! :)


Pisałam ostatnio, że wiosna idzie wielkimi krokami... Ale teraz jej kroczki są coraz mniejsze!:)
Nie wiem jak u Was, ale u mnie biało...:( Szkoda, bo już się nastawiłam na wiosnę, na to, że wszystko budzi się do życia a przede wszystkim ja!:) Nie wiem jak na Was, ale na mnie naprawdę dobrze działają promyki słońca!
W dzisiejszym poście podyskutujemy (mam nadzieję, że się dołączycie do komentowania) o produktach dostępnych na polskim rynku do pielęgnacji włosów. Z mojego doświadczenia jak i pewnie z Waszego wiecie, że kosmetyków do pielęgnacji jest multum. Co chwilę wchodzi coś nowego na rynek i nas kusi? To zapachem, opakowaniem a jeszcze niekiedy ceną lub, co najważniejsze efektem działania! Z racji tego, że ja mam na punkcie moich włosów niezłego bzika – wiele już kosmetyków przetestowałam! A Wy? Czym Wy najchętniej pielęgnujecie swoje włosy? 

                                                                   www.fryzjerstwo.pl

Z racji tego że kosmetyków jest multum podzielmy sobie je na kategorie i na to jakie mają zastosowanie!

Spray’e

Błyskawiczne i skuteczne. Ładnie pachną i są łatwe w użyciu – spryskujemy nimi świeżo umyte i osuszone ręcznikiem włosy. Są delikatne, nie obciążają włosów. Odżywiają, chronią, wzmacniają, nabłyszczają włosy. Pomagają też w stylizacji – mogą np. podnieść je u nasady, wygładzić, rozprostować lub przeciwnie - utrwalić ich skręt. Producenci oferują też np. spray’e termoutrwalające.

Balsamy i odżywki

Mogą być przeznaczone do spłukiwania, lub nie. Mają lekką formułę. Są łatwe w użyciu.
Odżywiają, wzmacniają włosy. W zależności od zawartych w nich substancji wzmacniają, zwiększają puszystość i objętość, nawilżają, podkreślają kolor. Ułatwiają rozczesywanie.

Pianki

Odżywiają, wzmacniają, pielęgnują włosy, i pomagają w ich układaniu. Są bardzo proste w użyciu, nie obciążają włosów. Idealne dla włosów delikatnych, mało puszystych, cienkich.
W zależności od składu i przeznaczenia zwiększają objętość, nabłyszczają, ujarzmiają niepokorne kosmyki. Zapobiegają przetłuszczaniu się włosów. Ułatwiają modelowanie włosów i utrwalają fryzurę (zwłaszcza pianki z serii zimowych).


Maseczki i kompresy

To prawdziwa bomba energii i witamin, dzięki zawartości naturalnych składników (np. zielonej glinki czy wyciągu z mango). Regenerują, wzmacniają, odżywiają, nawilżają, zapobiegają rozdwajaniu się końcówek, chronią kolor.
Włosy sprawiają wrażenie optycznie grubszych, są też bardziej błyszczące, lepiej się układają, są dobrze nawilżone.


Toniki i ampułki

Wcieramy je w skórę głowy, działają więc na same cebulki włosowe, intensywnie wzmacniają, odżywiają i nawilżają włosy. Zapobiegają ich wypadaniu.
Włosy są silniejsze, bardziej błyszczące, gładsze. Lepiej się układają. Mniej wypadają.


Tabletki – witaminy i suplementy.
[http://www.fryzjerstwo.pl/pl/uroda/kosmetyki/16.html]


Jak widzimy produkty do pielęgnacji włosów są przeróżne zaczynając od konsystencji do sposobu aplikacji. 
A jakie są Wasze ulubione kosmetyki?
Ja osobiście lubię maski i spraye :)
Trzymajcie się cieplutko ! :)
Ania

2 komentarze:

  1. ja głownie używam odżywek i nie widze żadnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze lubiłam spraye, ale teraz to już za mało i potrzebuję odżywki ze spłukiwaniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz.

Archiwum bloga