Blogerzy

Liebster Award - po raz drugi

Otrzymałyśmy już drugą nominację Liebster Award od Anusiakowych Opowieści (klik).
Za nominację bardzo dziękuję, moje odpowiedzi poniżej.

1. Jaką książkę mi polecasz?
Moje ukochane książki to 'Całe zdanie nieboszczyka' Joanny Chmielewskiej oraz seria Harry'ego Potter'a.
Polecam Ci Chmielewską, ogólnie jej książki, jeśli lubisz opowieści kryminalne.

2. Twoje wymarzone wakacje będą w...?
Zwiedzanie Europy lub Stanów Zjednoczonych.

3. Jakie są 3 twoje najgorsze wady?
Lubię mieć wszystko zaplanowane, czasami aż do przesady.
Brakuje mi dyscypliny w temacie odchudzania.
Jestem leniuchem w temacie ćwiczeń.

4. Czerwony czy zielony?
Zależy w jakim znaczeniu. Jeśli chodzi o ciuchy, to i jedno i drugie.

5. AVON czy Oriflame?
Trudno wskazać jedną. Obydwie firmy mają swoje perełki.

6. Pies czy kot?
Uwielbiam wszystkie zwierzaki, w domu mam dwa koty, ale głównie dlatego, że pies wymaga większego zaangażowania. U taty w domu mam psa. Jednak nie oddałabym nikomu moich futrzaków.

8. Willa z basenem czy apartament z jacuzzi? ;)
Apartament z basenem i jacuzzi ;)

9. Wyjazd nad morze czy w góry?
Tutaj zdecydowanie wygrywa morze, choć góry również uwielbiam.

10. Szybki bieg czy powolny marsz?
Zdecydowanie wolny marsz.

11. Twój sprawdzony sposób na relaks?
Dobra książka, dobry film w miłym towarzystwie, spacer po parku.

Kasia

2 komentarze:

  1. No to dodaję tę książkę Chmielewskiej do listy książek, które chcę przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem perfekcjonalistką ;) czasami życie z tym jest ciężkie... pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz.

Archiwum bloga