Blogerzy

Jak zadbać o włosy latem?!

Witam moje Drogie!!

Lato zbliża się wielkimi krokami co bardzo mnie cieszy! I myślę że Was też?! Noooo chyba że się mylę?! :)

W czasie lata nasze włosy nieźle dostają "popalić" no i niestety, stety jesteśmy zmuszone na ich intensywniejszą pielęgnację.
Z własnego doświadczenia wiem że o włosy w słoneczne dni trzeba bardzo dbać! Wakacje, morze, plaża, piasek albo i góry i wycieczki. My się relaksujemy a niestety włoski cierpią ...
W takim razie jak im pomóc? W jakie kosmetyki się zaopatrzyć?

Ponieważ promienie słoneczne uszkadzają keratynę, czyli budulec włosa, kosmetyki do włosów na lato zawierają wysokie filtry UV i mają wyjątkowe właściwości nawilżające i chronią pasma przed przesuszeniem. Najbardziej niszczą włosy słoneczne promienie, kiedy padają na włosy mokre, zawierające jeszcze odrobiny soli morskiej, które działają jak soczewka. Słońce uruchamia w mokrych włosach reakcje chemiczne podobne do tych, jakie zachodzą podczas rozjaśniania. Z cząsteczek wody powstają wolne rodniki, które przecinają włókna keratynowe. Można jednak starać się temu zapobiegać, poprzez odpowiednią pielęgnację, czyli wybór produktów z gam "słonecznych" zawierających kosmetyki do włosów na lato (są delikatne, nie obciążają, więc można stosować je codziennie). Przede wszystkim zrezygnuj z suszarki, a długie włosy spinaj w kok. Nie zapominaj też o nakryciu głowy.

Twoje włosy, podobnie jak skóra i paznockie potrzebują dodatkowego zastrzyku witamin i minerałów, aby były piękne i zdrowe.

Oprócz odpowiedniej diety (bogatej w żelazo, cynk, magnez, biotynę, witaminę A, witaminy z grupy B i kwas foliowy) powinnaś przed urolpem zastosować także specjalne suplementy. Miesięczna kuracja uzupełni braki niezbędnych substancji i sprawi, że wszelkie kosmetyki i zabiegi przyniosą lepsze efekty!


Suplementy :

1. Tabletki Kerastase z kompleksem poprawiającym kondycję włosów (stają się one gęstsze, grubsze i pełne blasku),
2. Doppelherz aktiv Na Włosy i Paznokcie, regeneracja włosów zniszczonych trwałą ondulacją, opalaniem i przesuszeniem, farbowaniem lub rozjaśnianiem,
3. GlaxoSmithKline Capivit - Piękne Włosy, przyspiesza wzrost włosów,
 
Maseczki i kuracje :

Latem szczególną rolę dla ochrony włosów odgrywają zabiegi - zarówno te wykonywane domowymi sposobami jak i u fryzjera:

Oliwa!

Dobroczynne działanie oliwy może korzystnie wpłynąć także na twoje włosy, doskonale je nawilżając i zabezpieczając przed wysuszeniem. Idąc na plażę, wmasuj we włosy oliwę a włosy przykryj chustą.
 
 
[źródło: http://urodaizdrowie.pl/maseczki-do-wlosow]

Twoja ulubiona maseczka

Na co dzień zwykle szkoda ci czasu, aby zostawiać odżywkę lub maseczkę do włosów na dłużej? Wykorzystaj czas spędzony na plaży. Wmasuj w mokre włosy dużą ilość maseczki, zwiąż je np. w kucyk i pozostaw aż do następnej kąpieli w morzu. To świetna kuracja!


Spray ochronny :


1. Spray ochronny do włosów Debroah,

2. Spray ochronno-odżywczy do włosów z filtrem L'oreal Professionel Solar Sublime,

3. Pianka do włosów z filterm L'oreal Professionel Solar Sublime,

4. Ochronny spray do włosów z filtrami UV Gliss Kur Sun Protection,

[źródło : http://www.ofeminin.pl/pielegnacja/kosmetyki-do-wlosow-na-lato-d13762.html]

[źródło : http://www.uroda.fit.pl/zadbaj-o/wlosy/wakacyjne-maseczki-do-wlosow,441,1,0.html]





Moje Drogie jak widzicie sposobów jest kilka aby o włosy zadbać :) Odrobina chęci a nasze włosy w czasie lata i po lecie będą piękne, lśniące !! Po prostu zadbane :)
Bardzo Was zachęcam o kilka chwil na pielęgnację ponieważ jako osoby młode jeśli teraz o w siebie zainwestujemy na pewno będzie to procentowało w przyszłości!!

A jak wygląda Wasza pielęgnacja w czasie lata. Macie jakieś specjalne produkty ? Chętnie się zapoznam z Waszymi sposobami :)

Serdecznie pozdrawiam,
Ania 

http://kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk/

 

15 komentarzy:

  1. Ja ostatnio u włosomaniaczek wyczytałam że dobrze spryskać włosy Jantarem, tym co używamy do wcierania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tu :)
    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł z maseczką do włosów na plaży. ;-) Pewnie w jakimś stopniu zabezpiecza włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj rozpoczęłam swoją przygodę z metodą OMO ;) jestem baaardzo ciekawa efektów ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. hej ! cudowny blog, myślę że zostanę z tobą na dłużej + zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny post:)

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie. Ja oczywiście zostaję na dłużej i obserwuję Twój blog http://lusiakowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny wpis. :)
    Szukałam dość długo jakichś porad ale tutaj opisałaś je tak czytelnie - jak dla mnie.:)

    Dzięki.

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze że Ci się przydał :) Pozdrawiam!! Ania

      Usuń
  8. fajne artykuły :) zapraszam do mnie: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za propozycję innego autora :)Jak na razie tamtą trylogię przeczytałam w całości i zaczęłam uczennice maga, a potem misję ambasadora. Tak jak napisałam - kolejność jakby rozpoczynania książek nie zależy ode mnie ale od biblioteki :(

    Fajny post, przydatny dla mnie bo często zdarza mi się wyjść z mokrymi włosami 'jest ciepło na dworze to szybciej wyschną' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgodnie z Twoją namową wypożyczyłam 'wróżebną machinę' i uwaga .. 'spowiedniczkę' hehe niefart bo myślałam, że to kolejna część ;p

      Usuń
  10. Muszę kupić sobie w końcu spray ochronny z filtrem :)

    Fajna, przydatka notka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post ja na punkcie włosów mam hopla:0

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre porady ;)

    Może obserwacja ? Zapraszam! http://holdwind-stuff.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wpis, wiele ciekawych informacji! :) Podoba mi się tu. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz.

Archiwum bloga