Blogerzy

Nowe blogi na liście - 18. czerwca

Moi drodzy, wybaczcie, że te posty pojawiają się tak nieregularnie, trudno mi było wszystko ogarnąć-praca, szkoła, egzamin zawodowy, własny blog i masa innych obowiązków. Teraz do września nie mam szkoły, a za jakiś czas nastaną pewne zmiany w moim życiu i mam nadzieję, że uda mi się być tutaj częściej i dodawać Wasze blogi regularniej. 

Kosmetykove Love
KLIK

Orlika's kingdom
KLIK

Demordie
KLIK

Kate's Beutyland
KLIK

Kasikowo
KLIK

Zmierzam na szczyt by Karolina
KLIK

How good to be a woman
KLIK

Being Mila
KLIK

Lawendowo
KLIK

Orchidea, magia piękna
KLIK

Everything is Vogue
KLIK

...bo jestem mamą
KLIK

Każdy szuka Boga
KLIK

Mazgoo - my style, my dreams...
KLIK

Pozdrawiam,

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za dodanie mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na mojego bloga: http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, jak ja lubię takie listy. zabieram się do odwiedzin ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz.

Archiwum bloga