Blogerzy

Ogłoszenie parafialne

W związku z kompletnym brakiem czasu na prowadzenie niniejszego katalogu, ogłaszam nabór na administratora wspomnianego katalogu blogów.
Chcę oddać katalog w dobre ręce, osobie, która będzie na bieżąco go aktualizowała, odbierała pocztę i dodawała kolejne blogi do spisu. Jestem otwarta również na osoby, które chcą wprowadzić tutaj coś nowego, własnego, nie psując jednak tego, co już zostało stworzone.

Jeśli jesteś zainteresowana/ny prowadzeniem katalogu blogów, proszę o informację na maila: katarzyna@seredin.pl.

Napiszcie kilka słów o sobie, a także czy chcecie pozostawić formułę tego spisu, czy też wprowadzić coś nowego. Na zgłoszenia czekam do końca września, odpowiem na każdego maila.

Pozdrawiam serdecznie, Kasia

6 komentarzy:

  1. powodzenia, też cierpię na chroniczny brak czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpaliłem google i myślałem, że mnie rozniesie od niektórych blogów, a tu proszę takie cacko. Konkretnie, przejrzyście i z dbałością o estetykę, to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. I am loving the post so much! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nwm czy bym mogla, bo sama mam swój blog aktualizuje go codziennie, ale mam go od niedawna więc polecam przyczytac mój blog i moich przyjaciółek
    http://dziewczynykon-jez.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nwm czy bym mogla, bo sama mam swój blog aktualizuje go codziennie, ale mam go od niedawna więc polecam przyczytac mój blog i moich przyjaciółek
    http://dziewczynykon-jez.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nwm czy bym mogla, bo sama mam swój blog aktualizuje go codziennie, ale mam go od niedawna więc polecam przyczytac mój blog i moich przyjaciółek
    http://dziewczynykon-jez.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz.

Archiwum bloga